Якщо вчитель працює творчо, шукає оригінальні,нестандартні рішення проблем, він стає майстром. Саме тому я й працюю над проблемою «Використання інтерактивних форм роботи в процесі навчання молодших школярів». Мета моєї роботи – створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває успішність,свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Інтерактивне навчання сприяє:

-формуванню загальнонавчальних та предметних навичок і вмінь;

-виробленню життєвих цінностей;

-максимальному використанню своїх здібностей;

-створенню атмосфери співробітництва, взаємодії;

-розвитку комунікативних якостей;

-формуванню доброзичливого ставлення до інших;

-можливості висловлювати, відстоювати та пропонувати свою думку;

-формуванню навичок толерантного спілкування;

-опановуванню нового матеріалу за короткий час;

-вмінню аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;

-можливості проявити ініціативу, самостійність;

-винахідливості та творчому підходу до розв’язання проблеми.

Для цього застосовую такі форми роботи:мікрофон,робота в групах,робота в парах,асоціативний кущ,карусель,крісло автора,мозковий штурм,рольова гра, навчаючись-учусь, метод «прес».

/Files/images/ate/image001.png

/Files/images/ate/image003.jpg

/Files/images/ate/image005.png

Кiлькiсть переглядiв: 418

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.