Якщо вчитель працює творчо, шукає оригінальні,нестандартні рішення проблем, він стає майстром. Саме тому я й працюю над проблемою «Використання інтерактивних форм роботи в процесі навчання молодших школярів». Мета моєї роботи – створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває успішність,свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Інтерактивне навчання сприяє:
-формуванню загальнонавчальних та предметних навичок і вмінь;
-виробленню життєвих цінностей;
-максимальному використанню своїх здібностей;
-створенню атмосфери співробітництва, взаємодії;
-розвитку комунікативних якостей;
-формуванню доброзичливого ставлення до інших;
-можливості висловлювати, відстоювати та пропонувати свою думку;
-формуванню навичок толерантного спілкування;
-опановуванню нового матеріалу за короткий час;
-вмінню аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;
-можливості проявити ініціативу, самостійність;
-винахідливості та творчому підходу до розв’язання проблеми.
Для цього застосовую такі форми роботи:мікрофон,робота в групах,робота в парах,асоціативний кущ,карусель,крісло автора,мозковий штурм,рольова гра, навчаючись-учусь, метод «прес».
Коментарi